miércoles, 29 de febrero de 2012

Bona tarda a tothom!!!!

Avi pujaré les fotos de les darreres pràtiques que hem realitzat a classe de tècniques amb la Roser.
Vam fer les aquarel·les nosaltres mateixos i vam provar a pintar alguna cosa amb elles. Us ensenyo, amb una mica de vergonya el que em va sortir...







Al veure el tema dels líquids, vam fer prova amb tinta xinesa i amb les plumes, jo vaig agafar una pluma de punta metàl·lica.



Us enrecordeu del cavall fet amb sanguina? doncs vaig intentar fer-ho amb la tinta xinesa...la veritat és que va ser molt difícil i us ensenyo el què em va sortir....


Cavall fet amb tinta xinesa

Preparació tinta!!!
Us ensenyo un dibuix que vaig començar a fer, però al veure que no em sortia bé, vaig desistir:




Moltes gràcies!!!
Fins la propera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario